Paremiologia catalana – www.refranys.com

Refranys, dites, frases fetes, proverbis… Una mica de tot.

Pàgines web preferides

Posted by vpamies a 20 Abril 2008

«Pels seus links el coneixereu.»

Mantenir un directori d’adreces actualitzat, sense enllaços trencats i al dia, té un cost en hores i dedicació molt elevat. Per això, després de gairebé dos anys de no mantenir-lo, he optat per esborrar aquest directori temàtic i substituir-lo per dues eines que, penso, que us seran de la mateixa utilitat i us aportaran una font molt més àmplia i rigorosa d’enllaços:

  • D’una banda, els meus Bookmarks (que senzill de manejar i útil que era la gestió de les adreces d’interès del Navegador 4.7!). Un llistat sense pretensions d’exhaustivitat i amb una intensió ben esbiaixada: només desplegaré aquells arbres temàtics que despertin el meu interès personal.
  • D’una altra banda un directori que hi ha a la xarxa, en català, actualitzat al dia i, en aquests moments amb més de 42.000 adreces classificades i que funcionen: l’Open Directory Project. Sóc editor voluntari d’aquest projecte i prefereixo destinar-hi el meu temps a posar-lo al dia i col·laborar amb altres editors que perdre’m en la feixuga feina d’intentar mantenir un directori propi sense eines ni mitjans.
  • Finalment, una nova iniciativa: Llengua.org. Un portal de recursos per a administradors i administradores de llocs web que, entre d’altres utilitats, incorpora un mòdul per descarregar les dades de Dmoz per incorporar-les al nostre lloc web i sense haver-nos de preocupar d’actualitzar-les. Mireu-ne una mostra aquí o aquí. Podeu trobar més informació en el meu blog.

Si creieu que teniu algun enllaç que pot enriquir aquesta tria o em voleu fer algun aclariment o suggeriment sobre els que ja hi ha, no us en esteu. Em podeu trobar a:

Correu electrònic

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
